Saturday 10 September 2011

Φυσιοθεραπεια (και χαρα)...

Εχω μιαν υποψιαν οτι αμαν οι γιατροι σε στειλουν για φυσιοθεραπειες μαλλον ελειψαν τους οι (καλες) ιδεες. Αφου εδοκιμασαμεν σχεδον ουλα τα χαπια που εχει σε στοκ το φαρμακειο του νοσοκομειου (αυτο κανονικα αξιζει ενα ποστ απο μονο του) εστειλαν με και οι ορθοπεδικοι παρακατω. Το τελευταιο χαπι ειδικα ηταν ολα τα λεφτα μωρο μου... εμουδιασα ολοκληρος τες πρωτες μερες, μετα εσαστηκεν λιον η κατασταση, αλλα που μου ειπαν να τα σταματησω (γιατι δεν επερναν ο πονος) εν εμπορουσα να σηκωστω που το κρεβατι για 3 ημερες! Βλεπετε οταν διαβασεις τα μικρα γραμματακια σε προειδοποιουνε για την πιθανοτητα συνδρομου στερησης. Ηξερα φυσικα που πριν τι σημαινε αυτη η πιθανοτητα αλλα τιποτε δεν σε προετοιμαζει. Αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη βλεπετε.
Τελος παντων παρεκτραπηκαμε και πρεπει να επανελθουμε στο θεμα. Το λοιπον, εχει πανω που μηνα (φυσιο)θεραπειας και δεν ειδα καμια διαφορα. Τωρα τι το φυσιολογικο εχει το να σου κολλανε καμποσα ηλεκτροδια και να περναει ηλεκτρικο ρευμα απο τους ιστους του σωματος σου δεν ξερω, αλλα παλι βγαινω εκτος θεματος. Αλλα που λετε, παω εκει 2 φορες την εβδομαδα, τριφουμαι με τες αλοιφες που μου εδωκαν, καμνω τες ασκησεις που μου εδειξαν, εγορασα και βαρακια για να καμω ενδυναμωση κτλ. Λαλουν μου οτι επρεπε να δω διαφορα ως τωρα, αλλα οπως ειπα καμια διαφορα. Τουτη την βδομαδα εν να δοκιμασουμε καινουριο μηχανημα (γιουπι) περκει και κατσει μας καλυτερα.
Φυσικα αμαν βαρεθουν και οι φυσιοθεραπευτες, σηκωσουν τα χερια ψηλα και πεψουν σε πισω στους γιατρους, τουτο τι σημαινει;
Υ.Γ. Μαλλον εν καιρος να απαιτησω κανα MRI, αλλα τουτον μπορει να δειξει κατι που να μεν μου αρεσει...

4 comments:

  1. μα τι εσhεις,εν μας είπες... γιατί επίες γιατρό in the first place?
    Περαστικά σου ένιγουει......

    ReplyDelete
  2. @Rosa Damascena: plati ponaei kai den ths pernaei :-(

    ReplyDelete
  3. Περαστικά τζαι που μένα.... Ου μπλέξεις με γιατρούς....που τζείνους τους ταχα "κανονικους" εννοώ....

    (Ειχα γραψει κόμμεντ πιο πριν αλλα αλλοπως που την βιασύνη εξιασα οτι έσhεις την επαλήθευση τζαι εν εμφανίστηκε...)

    ReplyDelete
  4. @prasinada: en peirazei, eipes mou to twra :-)

    ReplyDelete

Πρηξε με και εσυ: