Thursday 10 June 2010

Μπαμ και κατω!

Φανταστειτε σκηνικο, καθουμαι ουρα να αγορασω εισιτηριο λεωφορειου... ερχεται η σειρα μου, παω ολα ενταξει διαλεγω δρομολογιο... ψιλοκουβεντουλα με τον ταμια, παλι ολα ενταξει ως εδω... μετα μια ξαφνικη εντονη ζαλαδα και πριν να το καταλαβω ολα αρχισαν να γυριζουνε και μετα μαυρο πλανο... ανοιξα ματακια μου και ημουν σωριασμενος φαρδια πλατια χαμε... τι στο καλο; νομιζω εχασα ενα επεισοδιο! επομενο πραμα που θυμαμαι ητανε ο ταμιας να σκυφκει που πανω μου και να ρωτα αν ειμαι ενταξει... τελος παντον καλον πλασμαν, εφερεν μου και λιο νερο να πιω. αλλα ετσι πραμαν εν εξαναπαθα σιορ! Να πεις μηπως επεινουν, αφου εφα και πρωι και μεσημερι (και τα αποθεματα εν σε καλα επιπεδα ακομα)! επομενως, τι στο καλο; περιττο να σα πω οτι πονει ολη μου η αριστερη μερια (δεν ξερω για καποιο λογο παντα πεφτω προς αριστερα)... ετσιλλισα το καλα το χερι και το κολομερι μου...

Αυριο βλεπω γιατρο, αιματολογικες αναλυσεις και τα συναφη... χμμ... μαλλον βλεπω αλλη μια λιποθυμια να ερχεται... @$%^&*! την τυχη μου επιτελους :-(

Υ.Γ. μειον 24 κιλακια σε 5 μηνες...

8 comments:

  1. υποτασικό επεισόδιο

    εν λλίο πολλά κιλά που έχασες σε πολύ λίγο χρόνο

    βιταμίνες
    πρωτεϊνες

    ελπίζω να μεν έκαμες εξαντλητικές δίαιτες

    Αν πονείς την αριστερή πλευρά σου όλη, δεν θα ήταν κακό να επισκευτείς νευρολόγο

    ReplyDelete
  2. πηγα να πεταξω σχολιο για χαμηλο σιδηρο αλλα πεταχτηκε ο γιατρος και μας αποστομωσε..!
    δεν πειραζει...

    ReplyDelete
  3. @flegomenos: elleipsi o3ygonou ston eggefalo htan sigoura... piga gia analyseis simera, twra na doume.

    @miss psarokokkalo: den peirazei, ola kalodexoumena... tha faw to spanakaki mou :-)

    ReplyDelete
  4. μήπως επεινούσες και δεν το κατάλαβες;
    ελπίζω να είναι όλα οκ με τις εξετάσεις!

    ReplyDelete
  5. Χμ.. Κάπου είχα διαβάσει (σε τζείνες τις ατέλειωτες λίστες "Ήξερες ότι;) ότι άμαν λιποθυμούμε πέφτουμε πάντα προς τα δεξιά για να προστατεύσουμε την καρδιά μας. Είχα εντυπωσιαστεί γιατί σε μένα ισχύει, ακόμα και όταν προσποιούμαι λιποθυμία δεξιά πέφτω. Αλλά απ' ότι φαίνεται δεν ισχύει τελικά...

    ReplyDelete
  6. hello ;-) euxaristw gia tin symparastash! Etilefwnisa kai eipan mou oti stis eksetaseis en ola kanonika. En na paw potzei na piasw ena copy ama eukairisw.

    @ tsartelloui: ti na sou pw, pou tote pou hmoun mikros thymamai epefta panta pros ta aristera!?

    @ ouf: stroumfaki mou efaa prwino kai 2 frouta 20 lepta prin to symvan... asxetws milas me plasman pou aneta paei 2-3 hmeres me monon neron an xreiastei... exw apothemata :-P

    ReplyDelete

Πρηξε με και εσυ: